Machteloos……..

Machteloos….
Onbegrijpelijk….

Soms sta je met de rug tegen de muur…..

Je schrijft…..
Je schrijft omdat je het verleden en heden moet verwerken!……
Dan komt er een tijd dat je de energie niet hebt te schrijven, maar het wel weer wilt gaan doen, wanneer??? de tijd zal het leren…..
Toch word ik nu gedwongen iets te schrijven, want anders zullen de al uit mijn hart geschreven dierbare blogs weggehaald worden!…

Ik hoop binnenkort weer wat meer van me te laten horen……………

 

Ps. per 9 november 2012 zijn al mijn logs vanuit Weblog verplaatst naar WordPress en ga ik hier verder loggen. Ben blij dat alles zo veilig gesteld is en bewaard kan blijven.

3 thoughts on “Machteloos……..

Spreken is Zilver, Zwijgen is Goud. Zo leuk.... dat jij mij bezighoudt!

