Hond en vriend!!!…

 

30-06-1994……SAM……26-11-2011.

Je was en bent nog steeds onze kleine vriend…
je voelde als er verdriet was…
je wist met je kleine natte neus te troosten…
je wist wanneer er blijdschap was
je gaf veel liefde en kreeg veel liefde…
je wist en kon meer dan we dachten.
Je was één en al energie!…

Je werd oud, maar
je had nog zoveel wilskracht…
je lichaampje werd dunner…
je werd moe en wilde niet meer wandelen,
je wilde graag bij ons liggen…
je wilde ons horen en zien…
je wilde slapen…
je kon niet meer…
In onze armen…ben
je voor altijd gaan slapen!!!….

Het is stil in huis…het is leeg in huis.
Soms hoor ik je nog…
soms voel ik je nog…
soms ruik ik je nog…
soms praat ik nog tegen je…

Lieve SAM…

Liefde heb je gegeven.
Liefde heb je gekregen.
Jaren hebben we van je genoten.
Bedankt dat je zolang bij ons was
en onze kleine vriend wilde zijn!!!…

 

5 thoughts on “Hond en vriend!!!…

  1. Oh, ik weet nog zo goed dat mijn hond doodging. Het is al ruim 20 jaar geleden, maar ik zal nooit vergeten hoe zeer het deed en hoelang het gemis bleef…Heel soms droom ik nog weleens over haar.
    Sterkte!

    Bedankt voor je bezoekje op mijn blog en je reactie. Ik ben er blij mee!
    Ik kan er alleen niet op reageren, omdat ie eerst goedgekeurd moet worden en ik kan (tijdelijk) niet achter de knoppen. En de helpdesk – mijn Broer – is op vakantie…Zodra ik weer van de partij ben, zal ik je toevoegen aan mijn blogroll.
    Als je dat niet wilt, laat je het me dan even weten?
    Groetjes! Mirjam Kakelbont

  2. Afscheid van een trouw en lief huisdier is altijd moeilijk! Hopelijk heb je het inmiddels een beetje een plekje gegeven.
    OT: Ik dacht dat ik al gereageerd had om je welkom terug te zeggen maar zag de reactie niet staan… dus nog maar een keertje gedaan.
    Bleek dat hij bij het bericht van 4 januari stond… dus nu dubbel, dus extra gemeend😉

Spreken is Zilver, Zwijgen is Goud. Zo leuk.... dat jij mij bezighoudt!

