….Weer in de lucht!….

Mei 2011….
Mijn laatste blog,
er was een time out,
het werd een erg lange time out door de migratie.
Na heel veel geduld en vele maanden later,
is de redding daar….

En voor mij is er maar één redder op de digitale snelweg,
die mij de afgelopen maanden ook continu moed insprak…..
“Het komt goed, er wordt met volle kracht gewerkt aan een nieuwe en betere weblog!…

…Ze…woont maar 22 km verderop (alhoewel afstanden voor haar niet echt tellen).
Haar rode autootje draait de parkeerplaats op…
De warme begroeting was weer wederzijds.
Eerst bijpraten onder het genot van een kop koffie en koffie en koffie en nog eens koffie….
Daarna wordt er door haar gewerkt op mijn laptop om alles weer tevoorschijn te halen en zichtbaar te maken en een mooie layout  te maken.
Ze vind het erg leuk om dit te doen maar wil ook vooral dat het mijn site wordt dus mijn mening is voor haar dan ook erg van belangrijk.
Na nog vele koppen koffie met de nodige versnaperingen en…uren… verder kan ik met genoegen mijn nieuwe weblog weer gebruiken.
Thuis zal ze nog de nodige toevoegingen doen die hier niet helemaal lukten.
We zijn alletwee tevreden, dacht ik.
Maarrrrrrrrrrr,
ze kent me zolangzamerhand door en door, dezelfde avond belt ze al dat de nodige toevoegingen klaar zijn en mijn toch nog veranderingen die ik haar via een sms  had gevraagd ook al weer aangepast waren.
Maar wat mij tot tranen toe beroerde is de foto van ons pas overleden hondje Sam (door onze dochter Karin (Kaatje) geschilderd) ze heeft dit portretje via Karin bemachtigd en  ook nog op mijn site geplaatst.

Wie “ze” is…..???

…..Bedankt…. lieve, lieve, Melody……(Ko)

 

6 thoughts on “….Weer in de lucht!….

  1. Goed is in het Gronings goud, goud is in het Gronings gold. Onze Melody, is een goud mens met een hart van gold.
    Het is mooi geworden, veel plezier ermee Hanny.
    Zo, en nu ga ik je linkje even vastleggen.

  2. Welkom terug Hanny! Het ziet er mooi uit op je weblog, lief van Melody dat ze je heeft geholpen!
    Ik wil ook graag terug naar weblog, maar ik wacht echt tot alles helemaal in orde is!
    Bedankt voor je lieve berichtje! We gaan elkaar weer volgen he!
    Liefs, Trees

Spreken is Zilver, Zwijgen is Goud. Zo leuk.... dat jij mij bezighoudt!

