Wil jij !!!!!

Ik zou graag……

Wil jij voor mij…..

Er volgt een afspraak…..

De deurbel gaat, je wordt verwacht.
Met je  spontane lach en gezellige babbel begroeten we elkaar met een dikke knuffel.
Eerst koffie en even bijkletsen dan is er werk aan de winkel.

Je gaat een nieuwe Layout maken voor mijn weblog…….

Dan verbaas je me…..
Hoe thuis jij bent in deze digitale wereld, het is ook iets wat je heel erg graag doet maar dan nog.
Als volgt…..
Jij zegt hoe je het wilt  hebben en ik/wij voer(en) het uit, nou dat heb je geweten.
Wat heb je geduld met me moeten hebben, had je iets klaar wilde ik het toch weer anders.
Zelfs toen je al weer thuis was en er een nacht overheen was gegaan heb ik je  weer gebeld
en heb je nog de nodige aanpassingen gedaan.
En misschien vraag ik je binnenkort nog wel voor een aanpassing !!!!
(ik merk nu hoe mooi, leuk en persoonlijk je een weblog kunt maken)
dankzij wat jij me allemaal hebt laten zien.
Na vele uurtjes puzzelen en het nodige vocht en chocola tot ons genomen te hebben was het
resultaat zoals ik het graag wilde.

………Super……..

Tijd om een hapje te gaan eten in het restaurant van schoonzoon Ro en dochter Kaatje.
Jouw verslag over deze dag heb je super leuk/lief op je eigen weblog geschreven.
We begonnen de middag met een dikke knuffel,
en sloten onze dag af met een dikke knuffel.

Dankjewel lieve Melody,

tot de volgende afspraak 😉

10 thoughts on “Wil jij !!!!!

  1. 🙂 en nu is het mijn beurt om te blozen?!

    Heb het heel graag gedaan hoor, en ja je bent welkom met welke wens ook, dus geef maar een seintje als je het er aan toe hebt, altijd goed!

    Nu je niet meer bezwaard voelen om iets te vragen want je weet dat dat totaal niet nodig is!

    Wil je iets dan gewoon aangeven, ik ben heel dichtbij ;-))

    xxxx

  2. Kom je een bonbonnetje bij me proeven?
    In “mijn gedachten” Of…. bij me thuis, gezellig ff kletsen onder het genot van een koppie koffie met gebak gaat dat misschien een keer gebeuren, toch?
    Misschien eens samen met je dochter en Melody.

  3. ***bloooos****

    Ik doe niets meer en niets minder dan dat wat ik het liefste doe….
    Mensen die ik lief en bijzonder vind een plezier doen door te doen wat ik daarna het allerliefste doe….freubelen met web-log.

    Maarrrr ehhhh iedereen wel heel erg bedankt voor jullie lieve woorden!!!

    Enne MG….graag ;-))

  4. Heerlijk toch een lay-out met je eigen visie hoe je ongeveer wilt dat deze eruit gaat zien….niks mis mee hoor dat je nu al denkt van oh dat zou ik ook nog wel willen,oh dat idee schiet me net ook nog te binnen….lekker aanrommelen net zolang totdat jezelf helemaal hebt staan wat je wilt….Mel heeft wat dat betreft een mieregeduld, dus schroom je niet haar te vragen….;-)))

    Liefsssssssssss!!!!!

Spreken is Zilver, Zwijgen is Goud. Zo leuk.... dat jij mij bezighoudt!

