Wordt het lang of wordt het kort…..

Ziggo….
Digitenne…
KPN….
Tele-2….

Wat is daar mis mee ?
Wat is daar goed aan ?

Om een KORT verhaal lang te maken………

Manlief en ik stappen een KPN winkel binnen op zoek naar een andere telefoon.
Ons oog valt op een driedelige set.
Mevr. verkoopster helpt ons zeer correct en vind ‘natuurlijk’ dat wij een prachtige set uitgezocht hebben.
Mevr.verkoopster legt ook nog even de nadruk op de mooie verlichte cijfer/letter combinatie,
ze heeft natuurlijk al lang gezien dat haar twee klanten brildragend zijn, en niet meer bij de allerjongsten horen.

De koop gaat door…….

Nog even een vraag van manlief aan mevr.verkoopster :
zijn bovengenoemde vier providers terug te brengen naar xe9xe9n provider ?
Mevr.verkoopster antwoord volmondig met JA en duikt achter de computer.
Wat een goede vraag van manlief vind ze want dit bespaart ons wel … euro’s in de maand,
er wordt gerekend,
er wordt opgeteld….
er wordt afgetrokken…
er wordt vergeleken….
We zijn eruit.

We gaan naar Een provider….

We lopen voldaan de winkel uit, en weten dat we zo spoedig mogelijk nog wat dingen moeten regelen.

Maar dan…..
Om een LANG verhaal kort te maken……

De afgesproken datum dat alles geregeld zou zijn is ingegaan, nu alleen nog installeren.
Dan gaat er van alles mis, er moet zelfs een nieuw modem komen.
Er zijn problemen met draadloos intenet.
Waar we voorheen totaal geen problemen mee hadden, toen via hetnet.nl
Schoonzoon die in de computerwereld zit heeft menig vrij uurtje hieraan besteed.
Inmiddels een week verder….
Schoonzoon heeft alles onder controle en geregeld behalve…..de draadloze internetverbinding van MIJN laptop, dat is één groot ?? 
Weer een week verder heeft schoonzoon ook dit geregeld, doormiddel van een extra antenne van euro 22,50.

Om een kort/lang……lang/kort…..verhaal samen te vatten.

Ik kan na 16 dagen…..weer achter mijn eigen vertrouwde laptop.

18 thoughts on “Wordt het lang of wordt het kort…..

  1. Zolang het allemaal loopt is het allemaal prima. en het is natuurlijk handig als alles in een hand is, al loop je dan ook meer risico.
    Wij gingen vorig jaar december van drie naar een, na wikken en wegen, want je hoort dat er veel mis kan gaan. Het ging allemaal in een keer goed en nog snel ook. Dat kan dus ook!

  2. Ja, in de telewereld hoor je meer van dit soort verhalen.
    Moedeloos wordt je ervan.
    Echter, de problemen van vandaag ben je volgende week weer vergeten!
    Want dan heb je alweer volop nieuwe ! ! ! !
    Hxe9xe9rlijk is het leven!

  3. Nou nou wij ons maar afvragen waar Hanny gebleven was…..fijn he die providers…..maarre wat zien ik…..nieuwe lay-out???……prachtig hoor…..nu kun je weer volop genieten van je web-log…..met internet…eindelijk!!!

    Liefssssssss!!!

  4. Dag lieve schat,
    Nog even via mijn eigen pc genieten van jouw vernieuwde web-log.
    Wat is ie toch mooi he?
    Dankjewel voor de heerlijke uurtjes, heb er zo van genoten!
    Lieve groeten ook aan Wim & Ro en een dikke knuffel met vette zoen voor jou en K.
    Ohh eennneee Knuffels voor Sam natuurlijk ook ;-)))

  5. Kom ik hier, dacht ik eerst nog op de verkeerde weblog terecht te zijn gekomen maar zie ik dat ik toch goed ben. Prachtig heb je het hier zeg!!!! Wij hebben bij onze overstap naar Ziggo geen problemen gekend gelukkig. Het ging redelijk tot goed, maar ik hxe9b al wel verhalen gehoord….. heel verschrikkelijk!

    Fijn weekend!

Spreken is Zilver, Zwijgen is Goud. Zo leuk.... dat jij mij bezighoudt!

