Weblog….meeting…..!!!

Je hebt een weblog….
je schrijft je verhalen….
je krijgt reacties…..
je leest bij je medebloggers
je geeft reacties…..

Dan is daar de oproep van onze zeer ervaren en veelzijdige
weblogster “Melody” die een weblogmeeting wil organiseren.

Wil ik hier heen ??
Durf ik hier heen ??

Dan verbaas ik menigeen om mij heen die mij goed kennen,
inclusief dochter Karin (Kaatje) dat ik JA zeg.
Daarna……………………
Hoe dichter de dag nadert  hoe vaker ik mijzelf af vraag of ik dit wel echt wil.
Maar je hebt …A…gezegd dus gaat ook voor…B…

Dan is het zover…..
De wekker gaat om 6.30 uur oeps….. dat is  wel heel erg vroeg
maar ja Lelystad is dan ook niet naast de deur.
Mijn/onze reis naar Lelystad heeft dochterlief Karin  uitgebreid in haar verslag
over de weblogmeeting geschreven.
Aangekomen bij het prachtige natuurterrein van Lelystad
ontmoeten we daar de ander medebloggers.
En ook niet te vergeten de drie lieve honden die erbij waren
Er wordt kennis gemaakt…..
er wordt gekust….
er wordt gelachen….
Voor mij is het ijs gebroken.

De koffie wacht op ons…..met gebak, mmmmmmm…… dat valt er goed in,
de caffexefne doet zijn werk en ik begin mij wat sterker te voelen.
Onze wandeling na de koffie en voor de lunch is niet alleen super mooi maar
nodigt ook uit voor goede en gevoelige gesprekken met deze en gene.
De wandeling heeft ons allen hongerig gemaakt dus laten we het door ons
zelf uitgekozen lunchgerecht heerlijk smaken.
Er wordt gebabbeld en veel gelachen, het is gezellig……
Toen de eersten mensen aanstalten maakten om te vertrekken en daarna
de meesten huiswaarts keerden, beseften we ons pas hoe snel zo’n dag
toch voorbij gaat.
We bleven met vijf personen over en wilden nog wel een wandeling door het
park maken, de zon liet zich ook van zijn beste kant zien, heerlijk.

Vijf personen wandelen, genieten, zijn stil…. en zien het mooie van de natuur
er onstaan ook diepgaande gesprekken.
Er wordt geluisterd….
Er valt een traan…..
er volgt een lach…..
er is dankbaarheid voor nu…..

Na nog even op het terras wat gedronken te hebben was het ook tijd voor ons
om te vertrekken.

Moe maar voldaan ben ik thuis gekomen.
Weer een ervaring rijker.
Velen hebben een rugzak……met ieder zijn eigen ballast.

Het was een super gezellige dag.
Bedankt……
Lieve, leuke, aardige, gezellige medebloggers die er vandaag bij waren;

13 thoughts on “Weblog….meeting…..!!!

  1. Wacht even Friesk, hier; Een warme knuffel voor de nacht.

    En nu op van B naar C .. stapje voor stapje.. we wandelen met je mee, ieder met zijn eigen bagage en soms helpen we elkaar door wat te dragen als t je te zwaar wordt.

  2. Het WAS bijzonder, ik heb zxf3 genoten en ben nog blijer dat jouw JA definitief werd! Zo’n meeting is weer heel iets anders dan bij mij op de bank met een beker koffie in de hand en mijn poezebeesten en hond op je schoot😉
    Ik ben supertrots op je dat je toch kwam zaterdag!!!

    En ja…je hebt het mooi beschreven. Het was een zeer geslaagd evenement, top!

    Ik bel je van de week ff, dikke kus!!

  3. Het is een inderdaad een prachtige dag geweest heel goed van jou dat je deze uitdaging aangegaan bent en je ziet je was niet alleen ook voor mij was het geheel nieuw, prachtig verslag heb je geschreven en ben blij je ontmoet te hebben ga zeker jouw log volgen want ik weet zeker dat ik daar mooie verhalen zal aantreffen….;-)))))))
    Groetjes en heel veel liefsssssss

  4. Het was een bijzondere meeting met mensen, die allemaal op hun eigen manier bloggen.
    We hebben niet echt veel bij kunnen kletsen, maar ik vond het ontzettend leuk om jou en Kaatje weer te zien.:-)

  5. Hoi Hannie, wij hebben elkaar niet gesproken maar dat loopt dan gewoon zo.Ik weet nu wel welk gezicht bij deze blog hoort en ik begrijp dat je hier heel mooi kunt schrijven.Leuk dat je bij de meeting was want het is toch een duik in het onbekende.Kom nog bij je buurten hoor;)

  6. Mooi hoor mams, je hebt al een eigen kenmerk. De ‘puntjes’……….ze geven de rustpunten in de zinnen die je ook gebruikt als je serieus aan het praten bent. Serieus zeg ik dan, want iedereen die jou kent weet dat je ook vijf kwartier in een uur kan praten, en bij jou is dat niet vervelend! Wat hebben we fijne mensen ontmoet, dat is eigenlijk een extra kadootje. Toch?! Dikke tuut en Laifs!

  7. Een heerlijk verslag, wij konden elkaar nog niet, al kom ik wel al jaren bij je dochter op haar Weblog… Kaatje en ik zien elkaar op verschillende sites… Erg leuk dat je Ja gezegd hebt, ik heb genoten van je aanwezigheid…🙂

  8. Lieve Hanny, met een glimlach las ik de reactie van je dochter.
    Vijf kwartier in een uur, ook dat herken ik.
    Fijn dat je zo genoten hebt meis.
    Ondanks dat onze vakantie erg fijn was, ben ik toch een beetje jaloers op allen die op deze fijne weblogmeeting aanwezig waren.
    Ik had er graag bij willen zijn.

Spreken is Zilver, Zwijgen is Goud. Zo leuk.... dat jij mij bezighoudt!

