Sta eens stil……..

Voetstappen…..
Voetsporen….

Loop eens even,
met jezelf mee…..

Je kunt jezelf niet bijhouden, je voetstappen gaan te snel.
Steeds als je in de buurt van jezelf komt, gaan je voetstappen weer sneller.
Het is hollen er is geen stilstand, een looppas bestaat niet.
Je struikelt en voelt pijn maar staat weer op, en blijft lachen.

Je loopt je leven verder.
Je kijkt achterom en ziet diepe voetsporen.
Waarom die diepe voetsporen…..
Je ballast is/was zwaar.
Je wilt niet achterom kijken, je wilt je voetsporen niet zien.

Doe wat met die ballast.
Loop eens een eind naast je voetstappen….
Sta eens stil….
doe eens passen op de plaats.

Relativeer……

Probeer weer in je voetstappen te lopen en jezelf bij te houden.
Kijk nu achterom …..
Je voetsporen  vervagen…..

Loop nu de weg die voor je ligt,
en je zult zien het is een weg die heel begaanbaar is……

10 thoughts on “Sta eens stil……..

  1. Volgens mij ben jij heel goed bezig, je log is zo mooi.
    Er straalt rust vanuit, hopelijk heb jij die rust ook in je gedachten.
    Ik loop een stukje met je mee,om voor nog even je hand vast te houden, gewoon, zomaar.
    Het camping seizoen begint zo, verheug je je daar al meer op?
    Ik wel!

  2. Ik kom even bij je binnenwippen om je een hele fijne zondag en e nieuwe week toe te wensen!

    Daarbij kom ik je een engeltje brengen voor wat geluk want wie kan dat nou niet gebruiken?

    Ook is dit engeltje om ‘dank-je-wel’ te zeggen voor al je lieve en leuke reacties en je trouwe bezoekjes aan mijn log.

    knuffxxxkussknuffffxxx

Spreken is Zilver, Zwijgen is Goud. Zo leuk.... dat jij mij bezighoudt!

