Wat is daar zo leuk aan…..

Het is leuk…….

Je oudste dochter met vriend en hun hondenkinderen zijn met de camper naar Denemarken.
Ze genieten daar van een welverdiende vakantie.
Wat is daar dan zo leuk aan ?
Dat zal ik jullie zeggen.
Eerder als ze met vakantie gingen zat mams altijd een beetje in de piepzak, gaat alles wel goed ?? denken ze hier wel aan……of weten ze wel dat…….
Ja ,ja ik weet het…. ik heb  het over volwassen kinderen, maar hier heb ik al eerder over geschreven.

Wat nu zo leuk is dat we hun op  deze reis helemaal kunnen volgen, dochterlief (Kaatje) houd een dagelijks reisverslag bij op haar site, soms zelfs met foto’s.
Dit is geweldig,
Terwijl heel veel anderen haar reisverslag  ook kunnen lezen heb ik toch een beetje het gevoel dat ze alleen voor mij schrijft !!!
Ja het is maar net hoe je het leest…..
De kaart van Denemarken ligt hier op de tafel zo reizen we stiekem met hun mee en voelt het of we toch heel dicht bij elkaar zijn .
Ook een voordeel ….Kaatje weet precies wat voor angsten haar mams heeft als ze met vakantie zijn en houd daar (niet altijd bewust misschien) toch wel een beetje rekening mee…..
met  haar/het schrijven.
Het is nu in ieder geval lekker mee genieten….
Iedere morgen na het ontbijt laptop op schoot  en kijken waar ze zitten en wat ze schrijft.
Maar besef ook wel dat het een luxe is dat je hieraan mee kunt/mag doen.

Voor een ander die een kind/familie of vriend in buitenland heeft wonen en dagelijks contact heeft door middel van de techniek van tegenwoordig, zal dit misschien een lachertje vinden dat ik hier zo over schrijf.

Maar voor mij blijft dit ….. Super………..

3 thoughts on “Wat is daar zo leuk aan…..

Spreken is Zilver, Zwijgen is Goud. Zo leuk.... dat jij mij bezighoudt!

