Hoezo……???????

Hoezo….de techniek staat voor niets….

Heb je een USB-modemstick aangeschaft om overal met je laptop te kunnen, spelen en of werken.

…mooi niet dus…


Ga je een eindje varen, met de veerboot van Den Helder naar Texel.
Texel ons eiland… waar we zeker al een jaar of 28 komen, en vele mooie plekjes kennen.

Zo ook dit jaar, drie weken uitwaaien op ons eiland….
Genieten van….
Dit willen delen met….
Het kan toch tegenwoordig….
Met laptop, en USB-modemstick !!!!
Je installeert je achter de laptop, glaasje wijn erbij en zo wil je je belevenissen opschrijven.

Alles wat op het vaste land met de USB-modemstick wel lukte, lukte op ons eiland Texel niet dat was echt balen er was geen bereik , ja misschien als ik met mijn laptop vlak naast de GSM mast ging zitten….(zie je het voor je) nee dus…. ik wilde  in mijn eigen knusse huisje op wielen met een glas wijn naast me mijn/onze belevenissen opschrijven, maar helaas…..
Nu moet ik het in het kort met terugwerkende kracht  vertellen wat we beleeft hebben en dat is lang zo leuk niet , dan wanneer je het daar ter plekke en dezelfde dag doet.

Okxe8, in het kort dus…..

Heel veel wind….. maar dat kennen we van Texel.
Alleen de eerste week waaide het niet het "stormde" .
We staan altijd op dezelfde ”duincamping”, dus weinig bomen en struiken.
Lag je ’s avonds in je bed en de wind raasde om je caravan, windkracht acht soms negen, had je niet het gevoel op Texel te zijn maar met een beetje fantasie kon het ook de noordpool zijn denkende dat als je ’s morgens je caravandeur open zou doen je bijna ingesneeuwd zou zijn.
Gelukkig niets was minder waar overdag scheen vaak de zon, dan maakten wij ons op voor een flinke strandwandeling of als de wind een beetje rustig was zetten we onze voeten op de pedalen en fietsten heel wat kilometertjes over ons eiland.

De bedoeling van deze vakantie was ….doorwaaien….al het negatieve, met de golven de zee in laten verdwijnen….

Wind was er….
Woeste golven waren er….

Het kostte energie….
Het gaf heel veel energie
….

Missie gelukt…. fijn om weer thuis te zijn.


7 thoughts on “Hoezo……???????

  1. Ik ben nog nooit op Texel geweest, misschien maar eens gaan doen. Ameland daarentegen ken ik weer wel. Fijn om te lezen dat je missie gelukt is, lekker door-en-door gewaaid dus.

    Liefs,

  2. De hele TV-TAS eilanden zijn aan mijn opvoeding voorbij gegaan. Dit ga ik wel goed maken als mijn prinsesje oud genoeg is. Haar landen zal ze toch moeten leren kennen, dus we hebben nog even te gaan.

    Love As Always
    Di Mario

  3. Fijn, dat de missie geslaagd is!
    Op vakantie hoor je je ook niet bezig te houden met internet en logjes e.d. (hoor, wie het zegt;-))
    Een heel enkele keer vind ik uitwaaien wel leuk, maar 3 weken wind? Nee, dat is niks voor mij. Ben dan ook nog nooit op Texel geweest.:-)

  4. Wat Trui al zegt, uitwaaien heerlijk, maar 3 weken, nee dank je;-)

    Ben zelf gek op het strand dus kan me helemaal inleven in wat je er over schrijft! Eilanden bezoeken vind ik ook prachtig maar op 1 dag dan wel heen en terug.

    Heerlijk lieverd dat je er zo van genoten hebt, en stiekem vind ik het ook wel leuk dat je ons toch gemist hebt;-)

    Dat echte bakkie zal me toch lekker smaken binnenkort;-) We moeten het alleen niet koud laten worden hor 😉

    Knuffffffffxxx Mel.

Spreken is Zilver, Zwijgen is Goud. Zo leuk.... dat jij mij bezighoudt!

