Herken je dit ???

….Je volwassen kinderen  met vakantiex85.

Ze wonen al lang niet meer bij je thuisx85 ze hebben samen met hun vriend een eigen stek.
x85 Onze twee dochtersx85
De een deelt haar leven met vriend , Ro, hond Barto, hond Shooter, poes Tima en poes Quity,
de ander deelt haar leven met vriend, Ralf, hond Tarzan poes Gizmo en poes Darwin.
x85Onze Karinx85onze Cindyx85
De een gaat meestal in de winter met vakantie,
de ander meestal in de zomer.
De een gaat met de camper op vakantie,
de ander met de tent, of soms in een huisje.

Het is nu augustus 2009,

Dochter Cindy  is met Ralf op vakantie naar een  land x85.12 uur auto rijden hier vandaanx85
Voordat ze vertrokken had  mams al de zenuwen, wetend dat schoonzoon zou gaan rijden, hij is oplettend, maar houd wel van erg snel (dochter ook trouwens).
Ze wilden sx92nachts gaan rijden zoals zoveel mensen doenx85wat mams helemaal niet zox92n goed idee vond, omdat  hun dagen daarvoor nogal hectisch zouden zijnx85
Maar als mams moet je dat vooral niet hardop zeggen, alleen maar x85denkenx85
De avond voordat ze vertrokken nog even een kopje koffie met hun gedronken, dan  ga je weer naar huis en had je ze graag nog heel veel goede… moederraad… mee willen geven, gelukkig heb je je lippen stijf op elkaar kunnen houden.
x85 Ze zijn toch al heel lang volwassen en zelfstandig !!!

Twee uur in de nachtx85 om deze tijd zouden ze vertrekken, het kan natuurlijk wat later worden  (hun kennende).
Vijf uur in de morgenx85hoe ver zouden ze nu zijn ??
Na x85x85x85x85x85x85x85x85x85.uren het telefoontje…. WE ZIJN ERx85.
x85.Gelukkigx85.

Ze genietenx85. laten ze via een smsje weten,
maar mams zou best wat meer van hun willen horen.
Na een week een telefoontje x85
Fijn even bijgepraat, ook al kreeg mams te horen dat dochterlief daar nogal met veel pijn rond  loopt en veel pijnstillers gebruikt.
Dan gelukkig weer en smsje dat het beter gaat en ze erg genieten,  zooohhhx85..nu kan mams ook weer wat beter slapen.

Morgen komen ze weer thuisx85.
Wat zal mams blij zijn als ze weer heelhuids thuis zijn, want mams heeft  haar kuikens toch graag wat bij haar in de buurt.
Zo gaat het dus ieder jaarx85.

Maar gelukkig hebben zij er geen last van en genieten ze ieder jaar weer van hun welverdiende vakantie, en zo hoort het ook.

x85..Morgen voordat ze thuis komen even een bloemetje in hun huis neerzettenx85..

9 thoughts on “Herken je dit ???

  1. Ik kan me er natuurlijk nog helemaal niets bij voorstellen….. of toch????? De gedachte alleen al maakt me spaans benauwd. Ik zie Myrthe fietsend bij mij vandaan gaan, gun haar de nieuw ontdekte ruimte die ze ermee krijgt maar…. oh oh oh wat zou ik haar toch graag gewoon in mijn armen houden en nooit loslaten. Dus…. kan me er eigenlijk ook van alles bij voorstellen. We gaan ervanuit dat Cindy en Ralf weer lekker veilig thuiskomen en kunnen genieten van het bloemetje op tafel. Dikke smok voor jou!!!

  2. Ergens herken ik je gevoel wel al heb ik dat veel minder sterk dan jij. Misschien komt het wel omdat jij je kids dichtbij hebt wonen…. de mijne is nu 24 en woont al sinds een jaar of 5 in het verre zuiden…. de ander is nog maar 18 en die gaat nergens heen dus een vakantiereis is totaal niet aan de orde.

    Ergens benijd ik je wel hoor, jij kan tenminste even bij ze binnenwippen. Al was het alleen maar om even een ‘welkom-thuis’-bloemetje’ neer te zetten….dat kan ik niet…

    Fijne zondagavond, liefs Melody

  3. Het houdt nooit op he, dat piekeren over je kinderen en het hopen dat het allemaal weer goed gaat. Herkenbaar. Mijn dochter woont in Eindhoven nu. Daar ga je niet dagelijks zo maar heen. Mijn zoon woont nog bij mij. Maar zelfs in zijn kamer durf ik niet meer te komen. Het is er wat ehhh…heel troeperig. En daar kan ik niet goed tegen.

    Herkenbaar… dat van dat slapen; Ook!

Spreken is Zilver, Zwijgen is Goud. Zo leuk.... dat jij mij bezighoudt!

