Wij zijn vriendjes….

Het positieve celletje….het negatieve celletje…..ken je ze nog ????
ze stonden met hun vriendjes tegenover elkaar om de strijd aan te gaan wie nu de sterkste zou zijn.

En je wilt het niet geloven….het positieve celletje en het negatieve celletje zijn vriendjes geworden.
Hoe kan dat ?? dat is toch niet mogelijk…..of toch ???

Wat hebben ze gestreden die twee, en staan bekvechten, het was niet bepaald prettig voor diegene waarbij ze in hoofd en lichaam wonen.

…p.c…ik ga mij weer wat meer onder de mensen begeven,
…n.c…dat wil ik wel eens zien, dat lukt je toch niet,
…p.c…ik ga  een flinke  wandeling maken,
…n.c…ja doe dat kun je lekker piekeren onderweg,
…p.c…een fietstocht heb ik echt zin in,
…n.c…neem vooral iemand mee, want je kon eens denken dat dat je onwel
             zou worden,
…p.c…weet je ik ga voor de spiegel staan en wil wat liefs tegen mezelf
            zeggen,
…n.c…zou ik vooral doen, zie je jezelf al staan, hahahaaa…
…P.c…ik wil me niet meer schuldig voelen dat ik een burnout heb
…n.c…o, nee ?? dan zul je toch knopen door moeten hakken en dat kun jij
            niet,
…p.c…weet jij wel wat positief betekent ? 
…n.c…nee en dat wil ik niet weten ook,
…P.c…ik heb zin om even op een terrasje een wijntje te drinken, ga je mee ??
…n.c…nee, waarom zou ik….?
…p.c…omdat het gezelliger is met z’n tweeen en dan kunnen we samen wat
             kletsen.
…n.c…okxe8 maar ik blijf maar even, en jij betaald.

…p.c…Zie je hoe gezellig dit was en dat we bijna vriendjes zijn !!!
…n.c…hmmm, hmmmm, dat vind jij meer dan ik,
…p.c…maar je ziet zelf ook wel dat positief zijn heel fijn is,
…n.c…ik wil alleen vriendje met je zijn als jij…nu…een knoop doorhakt,
…p.c…dat heb ik lekker al gedaan tijdens ons gesprek,
…n.c…laat horen dan,
…p.c…Ik ga stoppen met werken…en leuke dingen doen met mijn egacelletje,
…n.c…en moet ik daarom vriendje met je zijn ??
…P.c…ja …en me ook nog iets beloven,
…n.c…nee hxe8, ook dat nog,
…p.c…wil jij je beetje bij beetje veranderen
…n.c…veranderen ??????????????????????
…p.c…ja, mij niet tegen spreken als ik weer iets wil ondernemen,
…n.c…moet dat echt ?
…p.c…als we echt vriendjes willen worden , ja dan moet dat,
…n.c…goed ik ga er voor….want ik vind je toch wel erg leuk …oeps wat zeg ik
            nu !!!!!
…p.c…joepie……

…p.c.en.n.c..Tralalala, tralalala wij zijn vriendjes, en gaan er samen tegenaan
                       om het leven zo positief mogelijk te beleven en als we
                       struikelen of vallen, helpen we elkaar weer op de been want
                      daar ben je vriendjes voor.
                      
                       ….Beloofd….ja beloofd….we gaan ervoor….
                      
                      

                      
                      

7 thoughts on “Wij zijn vriendjes….

  1. Een vriendschap bestaat uit; vertrouwen, liefde, er voor elkaar zijn in goede en slechte periodes, eerlijkheid, gevoelens delen als samen praten, lachen, huilen, boos zijn, angsten delen en aangaan.
    Bij dit alles heb je positieve xe9n negatieve celletjes nodig om het allemaal in balans te brengen en te houden.
    Wat goed dat ze`dat zelf ook in hebben gezien en nu samen verder gaan door het leven.
    Ze hebben elkaar nodig….
    Zoals iedereen toch?!

    Hou van je!

  2. En? Zijn pc en nc nog steeds vriendjes? Of maken ze het elkaar weer regelmatig een beetje moeilijk?
    Ik ga er zonder meer van uit dat pc als overwinnaar uit de strijd komt.:-))

Spreken is Zilver, Zwijgen is Goud. Zo leuk.... dat jij mij bezighoudt!

