Bedankt…

En dan kijk je terug op je blog van… toen en nu…  en leest de reacties die je hierop kreeg.
Het hart bonkt me in de keel, dit had ik niet verwacht….zoveel lieve… emotionele…meelevende… opbeurende…reacties, wat ontzettend lief.
Wat dat met je doet !!!…Tranen die spontaan over je wangen glijden.
Het voelt zo goed net of jullie allemaal een eindje met me meelopen,in het …toen en nu… en dat is een enorme steun in de rug.
Dank, jullie allemaal hiervoor.

Ik hoop dat jullie mijn blogs blijven lezen……..

4 thoughts on “Bedankt…

  1. Ik kwam nog even bij je lezen.
    Wat meer lezen dan je laatste logjes.
    Ik blijf bij je lezen want er staat hier veel over een bewogen en liefdevol leven te lezen.
    Ik las ook jouw vraag bij m,n zus.
    Wij zijn groningse meiden, ik woon er nog m,n zus niet meer.
    Daar moet ze je zelf maar iets over vertellen.:)

Spreken is Zilver, Zwijgen is Goud. Zo leuk.... dat jij mij bezighoudt!

