Wat is rijkdom

Wat is rijkdom…Hoe rijk kun je zijn…en dan bedoel ik niet materieel rijk zijn maar als mens rijk zijn. Een lieve man die er is als je hem nodig hebt,je laat weten als je het even niet ziet zitten  zijn schouder er is om te huilen en met je praat tot er weer een glimlach op je gezicht komt…dan ben je rijk….Twee lieve dochters die alletwee op hun eigen manier met hun mams omgaan, waar de liefde voorop staat en ze je laten zien dat het leven de moeite waard is, waarbij je elkaar kunt helpen en steunen waar dat nodig is, het voelt zo goed twee van die schatten te hebben…ik voel me rijkMijn oudste dochter(veel van jullie kennen haar als Kaatje)heeft er ook voor gezorgd dat ik op deze digitale snelweg terecht ben gekomen wat ik eerst helemaal niet zag zitten. Een eigen weblog nee hoor dat was voor anderen niet voor mij,maar ze hield voet bij stuk, ik zou het vast leuk vinden… Dus begon ik onder toeziend oog van mijn dochter te schrijven. Vroeger deelde ik de schouderklopjes uit ,nu kreeg ik een schouderklopje van mijn dochter…ik voelde me rijkOok liet ze haar log vrienden weten dat haar mams een weblog was begonnen, mijn hart begon sneller te kloppen toen ik dat las…oei …nu gaan anderen mijn logs lezen!!!!!!!!!!! en ja daar kwamen de reakties, zo lief, zo hartverwarmend zo opbeurend,geweldig…ik ben een rijk mens………………..Ik hoop dat jullie mij blijven bezoeken maar jullie hoeven echt geen u te zeggen hoor,je en jij vind ik prettiger anders voel ik me zo oud 🙂

3 thoughts on “Wat is rijkdom

  1. Ik beloof dat ik je zal proberen te zeggen 😉
    Wel lastig want tijdens mijn opvoeding heb ik geleerd u te zeggen tegen oudere mensen, niet omdat ze ouder zijn maar uit respect. En ik respecteer u, ik ken maar 1 dochter en het verdient al respect door de manier waarop ze over u praat.
    Maar ik zal dus je proberen te zeggen/schrijven. Trouwens geweldig de manier waarop je schrijft! (dit laatste is wel meet een jaloerse ondertoon hoor)

Spreken is Zilver, Zwijgen is Goud. Zo leuk.... dat jij mij bezighoudt!

