Vriendinnen

Wat fijn dat ze er zijn,en wat een voorrecht dat ik ze heb…vriendinnen…  Vandaag met mijn, wandel, fiets,en bij jou kan ik alles kwijt vriendin op stap geweest,nou ja…op stap…we zijn wezen fietsen… Net als ik denk mijn hoofd moet leeg ik ben aan frisse buitenlucht toe, gaat de telefoon…zullen we in plaats van de benenwagen nu weer eens op de pedalen gaan ? is haar vraag. Het klinkt mij als muziek in de oren,ik weet dat ik hier weer aan toe ben, fietsen, genieten van de natuur, luisteren naar de stilte in het bos…..Het was weer zo intens mooi in het bos, een afgebroken tak kan zelfs mooi zijn, de zon maakte van sommige bomen gouden bomen de lucht tekende blauw met wolken waar je je fantasie in kon laten gaan…schapen met lammetjes in een ruig veld, we genoten er zo van.En wat is het dan heerlijk om in een restaurant midden in het bos onder het genot van een kop thee, ons wel en wee weer met elkaar te delen…Je komt zo voldaan moe weer thuis. Heb je ook zo’n vriendin, kun je ook zo van de natuur genieten, dan is dit een echte aanrader want ook in de winter is de natuur geweldig mooi.

5 thoughts on “Vriendinnen

  1. Dag moeder van Karin, wat is de wereld toch mooi he! Vooral als u het zo beschrijft, ik moest vandaag werken in een somber, grijs Amsterdam maar heb via uw blogje even meegenoten van de natuur.

    O ja en over rugzakjes gesproken. Mijn filosfie is dat iedereen een rugzak heeft. Alleen in sommige rugzakken zijn zaken niet lekker voor de drager van die rugzak ingepakt. Al het zware zit bijvoorbeeld onder in die rugzak, dus hangt hij (niet)lekker aan de schouders. De remedie?? overbodige zaken eruit, belangrijke dingen, hoe pijnlijk, verdrietig dan ook overnieuw inpakken dusdanig dat men fluitend de wereld inkan, inclusief rugzak want die hoort bij de persoon die hem draagt. Ik besef dat dit veel makkelijker klinkt dan dat het in de praktijk is en ik wens u dan ook alle succes bij het herschikken van die rugzak.
    Geniet ondertussen van uw vriendinnen en de natuur. Zolang u het opschrijft zoals u dit vandaag hebt gedaan, geniet ik een heel klein beetje mee.

  2. Ik heb ook zo’n fijne vriendin en laat dat nu net je dochter zijn!! 🙂
    Liefs van je 3e dochter ;-), weet nog dat je dit tegen me zei toen we voor de eerste keer op Texel waren! Mooie herinnering!

  3. Via Kaatje kwam ik bij jou terecht. Lang geleden! Ik lees graag met je mee hoe het stap voor stap vast weer steeds een beetje beter met je gaat. Maar daar moet je wel geduld voor hebben en dat is moeilijk, he?
    Kus,
    Tessa

  4. Ook ik kom hier via Kaatje. Een lieve vriendin die inmiddels weer in levende lijfe in mijn leven is. Ik voel met je mee, weet hoe diep je kunt en moet gaan. Ga zelf op dit moment iedere 2 weken naar een psychologe. Je komt er wel!!!!! Dat weet ik zeker. Sterkte!!!!

  5. Ja! Ik heb ook zo,n vriendin en daar ben ik erg blij mee.
    We gaan dan wel niet fietsen, maar zo s,avonds zonder de “kerels” 😉 zijn de avonden altijd weer te kort.
    Fijn voor je dat je zo heerlijk ongedwongen samen met iemand alles kunt delen.

Spreken is Zilver, Zwijgen is Goud. Zo leuk.... dat jij mij bezighoudt!

