Lentekriebels

Je wordt wakker, opend de gordijnen, en ja weer dat witte laagje poedersuiker wat de buitenwereld siert, zonnestralen maken het tot een prachtig winters plaatje. Maar waarom vind ik het dan toch niet echt zo mooi als anderhalve maand terug…..Zou het zo zijn dat de lentekriebels in mijn buik al hun best doen om door te breken ? Het is toch nog winter, Ja maar al die vogels die ik hoor zingen en kwetteren klinken naar…voorjaar…doe je ogen maar dicht en luister…….ja het voorjaar komt… Maar eerst nog even blijven genieten van deze witte wereld,die over een paar maand omgetoverd wordt tot een groene wereld.Ik kijk er naar uit.

3 thoughts on “Lentekriebels

Spreken is Zilver, Zwijgen is Goud. Zo leuk.... dat jij mij bezighoudt!

